PKN
Grote Kerk Almelo

CONCERT 28 JANUARI 2024 IN DE GROTE KERK CONCERT 28 JANUARI 2024 IN DE GROTE KERK
Op zondag 28 januari vindt ons volgende concert in de Grote Kerk van Almelo plaats. Daarvoor is uitgenodigd het Roder Jongenskoor o.l.v. Jaap de Kok. Dit koor is geheel geschoold naar het model van de Engelse kathedrale koorscholen. Op het programma staan werken van Tallis, Purcell, Gardiner en het prachtige Magnificat in G van Stanford. Ook zullen enkele werken uitsluitend door de jongenssopranen worden uitgevoerd. Het orgel wordt bespeeld door Sander van den Houten.
Dit concert is voorlopig de laatste vanwege de sluiting van de kerk in verband met een interne verbouwing en verduurzaming.
Aanvang 15.30 uur. De toegang is vrij. Er wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd.

Hier vindt u gegevens over namen en telefoonnummers.
Verder informatie over parkeren en routebeschrijving.

contact >>

meer

Kerkdienst luisteren / gemist
Het is mogelijk rechtstreeks via internet de kerkdienst te beluisteren. Ook achteraf.
Klik op kerkdienstgemist.
En maak vervolgens een
keuze welke dienst u wilt beluisteren.

De andere wijkgemeentes:

Privacyverklaring PGA Almelo
De wijkgemeente
de Grote Kerk maakt gebruik van de Privacyverklaring van
de Protestantse Gemeente Almelo.

Deze verklaring staat op de Centrale website onder de volgende link: