Vrijwilligers gezocht voor Kerk Open Vrijwilligers gezocht voor Kerk Open

De exposities in de Grote Kerk zijn onderdeel van Kerk Open: tijdens de openingsuren zijn belangstellenden welkom voor het bezichtigen van de kerk en voor een moment van verstilling. De exposities trekken extra publiek aan en nodigen tegelijk uit om de gewijde sfeer te laten inwerken. Die zaken versterken elkaar.
Dat wordt mogelijk gemaakt door zo’n 25 vrijwillige surveillanten en kerkgidsen.
Graag zouden wij dit team uitbreiden met nieuwe vrijwilligers, aangezien er mensen zijn uitgevallen door natuurlijk verloop. Zo mogelijk zouden we bovendien de openingstijden willen uitbreiden. Dit inspirerende vrijwilligerswerk staat open voor een ieder,
ongeacht de religieuze achtergrond. De meesten doen dit ongeveer eenmaal in de zes weken gedurende anderhalf of twee uur. Met vakanties en wensen wordt rekening gehouden.
Wie hiervoor belangstelling heeft kan zich melden bij
Contact:
Harry Konijnenbelt